الاثنين، 3 مايو، 2010

الشاعر هانى مهران فى مهرجان العامية 2009

هناك 10 تعليقات:

  1. جميله اوي

    الى الامام دايما... ربنا معاك :)

    تحياتي

    ردحذف
  2. فتاة من الصعيد :

    ربنا يخليكى يارب
    انا مابقتش متابع حتى مدونتى
    انا عارف انى مقصر مع ناس كتير بس غصب عنى

    اتمنى تكونى مش زعلانة منى

    ردحذف
  3. جميلة جداً
    جزاك الله خيراً
    و جعله فى ميزان حسناتك

    تحياتى لك

    ردحذف
  4. أنابحب الشعرالعامي أوي لأنه بيوصل بسرعة البرق..برافو..كلامك جميل

    ردحذف
  5. كلمات روعة روعة بجد
    انا من محبي العامية بجد
    لها مذاق مختلف
    تسلم الكلمات الحلوووة
    تحيتي وإحترامي

    ردحذف
  6. سلسبيل :

    شكرا جدا لرأيك

    ومرحبا بيكى فى المدونة

    اتمنى المتابعة

    ردحذف
  7. افروديت :

    انا سعيد جدا لرأيك

    الشعر للناس


    تقبلى احترامى

    ردحذف
  8. hana :


    تحيتى واحترامى ليكى

    انا سعيد جدا لرأيك


    واتمنى اكون موفق فى كتابة العامية


    واتمنى المتابعة

    ردحذف
  9. لازم أسيب تعليق من غير ما تقول
    هو أنتَ اتعودت تجبرنا ع التعاليق كمان؟
    طيب هعلق
    هعلق

    هعلق

    قطع قصايدك و انحني قدام قصايدي
    الجملة القوية اللي بتقولها لكل واحد تُسول له نفسه يكتب قصيدة
    تعال بقى
    عامل لي فيها شاعر؟
    طب دا أنتَ مش تقطعهم و بس
    دا أنتَ هتنحني كمان قدام قصايدي

    قويةة الجملة الأولى
    و الأقوى منها التانية


    هاني مكانك لازم يكون فوق فوق فوق
    مش ع السطوح جنب حبال الغسيل و لا حتى في السما جنب النجوم
    بس الل أتمناه لك بجد تبقى شاعر مشهور بجد يا جامد

    ردحذف
  10. اسجل مروري علي مدونتك الهادفه الفنيه
    و ان كنت انا من هوات الشعر بالمكتوب بلغه عربيه فصحه
    الا اني اعجبت بالكلمات و معانيها

    الامام دائما انشاء الله

    ردحذف